onsdag 15 april 2009

Va f-n

Kom ut till cykeln efter jobbet, precis som vanligt. Skulle få min sköna avkopplande cykeltur hem, precis som vanligt. Men, framdäcket var inte som vanligt. Helt platt. Jag som inte haft punka på 20 år! Varför just nu? Hur gör man när man får punka?

Jag kanske måste ringa Bikelife.

På tal om cykel, så tror jag inte att jag tipsat/påmint om Cykelreseplaneraren, det utmärkta verktyget för oss som bor i Göteborg. Jag glömmer ibland bort den, men helt plötsligt ska jag någonstans och är osäker på vägen och hur lång tid det tar. Då blir jag så glad över att Cykelreseplaneraren finns.

1 kommentar:

  1. Se till att du får ett fint punkteringssäkert däck på cykeln nu, t.ex. Schwalbe Marathon. Det är dyrt, 300 spänn, men jag har iaf aldrig fått punka på ett sådant.

    Jag använde Cykelreseplaneraren idag senast, den är grym!

    SvaraRadera