söndag 18 oktober 2009

Visit to Vienna

Är i Wien för några dagars arbete. Roligt, intressant, fruktansvärt svårt och, inbillar jag mig, viktigt. Om det visar sig vara oviktigt och bortkastat kommer jag att gräma mig otroligt mycket. För då har jag gjort de här otäcka flygresorna alldeles i onödan.

Hade önskat att jag just nu kunnat gå omkring och se mig omkring i staden. Istället sitter jag på mitt klaustrofobiska hotellrum och förbereder mig för imorgon.

Ser fram emot den dagen då tekniken gjort det möjligt för oss att delta i internationella sammanhang utan att mötas fysiskt.

1 kommentar:

  1. Vi kan öva lite på det nu när jag är i Australien. Att umgås utan att träffas menar jag. Skaffa web-kamera så kör vi! (varning för låga internethastigheter från min sida dock...)

    SvaraRadera