fredag 30 oktober 2009

Alla dessa intryck

Wow, vilken vecka jag haft. Jag är hög på intryck och möten. Har träffat så många härliga människor här i Stockholm.

På dagarna har jag pratat bränslebesparing med en massa busschaufförer och deras chefer. Vad mycket man lär sig när man går ut från kontoret, ut i verkligheten!

På kvällarna har jag druckit öl och umgåtts med såväl nya som gamla bekantskaper. Ja, och så en kväll med maken så klart. Det har blivit många inspirerande, intressanta, berikande samtal som jag känner stor tacksamhet över.

Avslutade veckan med att gå på Kulturhusets "Rum för barn" med döttrarna. En härlig kontrast till allt vuxet.

Även om jag nu är totalt utmattad både kroppsligt och mentalt känner jag mig på ett annat sätt fylld av ny kraft och energi.

Det kommer att ta ett tag att smälta alla dessa intryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar