måndag 23 november 2009

Hållbarhet 2009

Det är lite pirrigt och nervöst just nu.

På onsdag gör jag mitt första offentliga framträdande för att prata om koldioxidexperimentet.

Det hela går av stapeln på Handelshögskolan här i Göteborg och jag har finfint sällskap må ni tro, kolla in programmet här. Själv ska jag absolut försöka gå och lyssna på Mats-Eric "Hemlige kocken" Nilsson.

Om det är någon av er läsare som har förslag på vad som kan vara intressant att jag berättar om så finns det fortfarande möjlighet att påverka innehållet.

Om du satt i publiken, vad hade du då velat höra mig berätta?

5 kommentarer:

  1. Fint som snus!
    Jag blir alltid glad över lagom handfasta tips och råd. Typ så här gjorde jag för att... ja, vad vet jag. Men så att det inte blir så skräckinjagande eller högtravande, liksom.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Skräckinjagande och högtravande, jo risken finns där. Tips och råd blir det en del, det kan jag lova.

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Jag håller tummarna! Humor och självdistans går alltid hem :-)

    SvaraRadera
  4. Att jag fick chansen var tack vare att du tackade nej om jag förstod det hela rätt. Så dina tummar är mycket värda i det här sammanhanget.

    SvaraRadera
  5. Hade varit så kul att komma och lyssna.
    Jag skulle gärna lyssnat på dina konkreta erfarenheter. Vad innebär ditt "experiment" och vad är dina insikter under det här året? Vad är svårt och varför? Och vad är enkelt? Vad har du lärt dig?

    Det kommer gå skitbra!

    SvaraRadera