lördag 9 maj 2009

Kalasdax

Nästa lördag fyller Naturskyddsföreningen 100 år. Då blir det kalas i Stockholms stadshus med en massa föreningsmänniskor från hela landet samt en och annan prominent gäst. Det ska bli riktigt riktigt roligt.

Nu äntligen har alla bitar fallit på plats med min outfit. Klädkoden var inte helt enkel; fint tyg, inga bara axlar och inte fotlång klänning... I min garderob fanns inget som kunde passera det nålsögat.

Efter många om och men och med fantastisk hjälp från Pia och hennes mamma på Once Upon a Time blev det en blandning av sånt jag hade hemma och nyinköpt (både nytt och begagnat). Och så ska jag såklart ha mina nyfärgade skor.

Ni som inte kommer på festen kan väl utbringa ett fyrfaldigt leve för Naturskyddsföreningen på lördag kväll, var ni nu än befinner er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar