måndag 9 februari 2009

Ingen Madonna för mig

Förra gången Madonna var i stan var jag där, på Eriksberg och upplevde showen. Har funderat lite på om jag skulle gå i år igen. Jag går gärna på konserter, men brukar numera hålla mig borta från de stora Ullevi-spektaklena. Det finns dock några artister jag skulle kunna tänka mig att se, även på Ullevi. Madonna är en. Depeche Mode en annan.

Men, jag gissar att årets Madonna-turné inte är klimatneutral så därför hoppade jag över det. Undrar om jag kommer att ångra mig den 19 augusti?

1 kommentar:

  1. Det var en suverän konsert, tycker jag :)! Men jag håller med ang miljöpåverkan, trots att hon körde låten "Get Stupid" ackompanjerad av videon i bakgrunden som uppmanar oss alla att "get up, it’s time, your life, your world - your chioce". Hon kanske skulle göra lite andra "chioces" och minska sin miljöpåverkan...

    SvaraRadera