onsdag 2 december 2009

Just nu

Har en massa saker jag skulle vilja skriva om, men just nu finns inte tiden helt enkelt.

Det händer en massa saker i världen (både den riktiga och i bloggvärlden) som jag skulle vilja reflektera över och kommentera här, men inget av det hinns med. Dessutom händer en massa saker i mitt liv och med experimentet som jag skulle vilja reflektera över och berätta om här, men inte heller det hinns med.

Min plan är att det ska lugna ner sig efter lucia (=efter Köpenhamn). Ett eller annat inlägg blir det nog före det, med just nu handlar det bara om att ta en timme i taget.

Vi ses!

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt! Jag känner precis samma sak, orkar inte mycket mer än ta mig genom mörka december just nu.
    Det ska blir så spännande att höra om Köpenhamn sen.

    SvaraRadera