torsdag 4 mars 2010

Effekt

Jag slog ju till på en prenumeration på Effekt när jag var på julmarknad i december. I nya numret som damp ner på hallgolvet igår fanns ett fint erbjudande. Jag får ge bort ett gratis exemplar av nästa nummer av Effekt till en vän.

Eldsjälarna bakom tidningen har som mål att inspirera till förändring, till omställning till ett hållbart samhälle. För att kunna göra det behöver de nå ut till många. Därför gör de den här satsningen.

Men vem ska jag ge mitt gratisexemplar till? Vill du ha det? Eller känner du någon som skulle behöva läsa tidningen? Eller någon som vill läsa, men som kanske inte har råd att köpa tidningen?

Skriv en kommentar. Om det blir flera som svarar så lottar jag ut en vinnare.

9 kommentarer:

  1. Ett bibiliotek kanske, då kan jättemånga läsa.

    SvaraRadera
  2. Linda Svensson4 mars 2010 kl. 21:01

    Har läst lite på Effektbloggen och tycker att det skrivs mycket bra där. Skulle gärna vilja ha tidningen!

    SvaraRadera
  3. Jag har tidningen som pdf-fil, men kan inte hitta något erbjudande i min tidning?

    SvaraRadera
  4. Jag föreslår att du skickar prenumerationen till Lars G på Vattenfall :-)

    SvaraRadera
  5. Jag tar gärna emot en gratisprenumeration!

    SvaraRadera
  6. Snyggt förslag, Karin, om prenumeration till Lasse! :-) Eller kanske hellre till nye VDn, Öystein Löseth.
    "I en intervju i våras sade Öystein Löseth att energiförsörjningen i Nederländerna, där Nuon är baserat, är viktigare än den klimatutmaning som landet står inför, skriver TT."
    http://www.dn.se/ekonomi/det-har-ar-oystein-loseth-1.995038

    SvaraRadera
  7. Hmm jag läser bloggen och är intresserad. Jag lovar att ge exet vidare till någon annan när jag läst klart det. Och tipsa om det på min bokcirkel... :)

    SvaraRadera
  8. Alltså jag menar Effekts blogg :) Att jag läser din är ju ganska uppenbart...

    SvaraRadera
  9. Hej Lotta! Vilket bra initiativ du tagit -och en härlig blogg! Vi kanske kan hjälpa dig; om du någon gång behöver åka bil så kan du göra det tillsammans med oss. www.skjutsgruppen.nu . Allt gott!

    SvaraRadera